woensdag 16 november 2016

Dutje

Toch even naar bed. Ik ben gewoon zó moe!

En ja, natuurlijk telt het mee dat ik gewoon echt niet weet wat ik anders zou moeten gaan doen.
Maar een beetje dom voor me uit gaan zitten kijken beneden maakt dat ook echt niet beter.

Heel even had ik een klein lichtpuntje net.
Het boekje, waarvan ik hoopte dat het binnen m'n abonnement viel, kwam inderdaad binnen!

Het zat alleen zó vol dat ik het niet uit durfde te pakken. Bang dat er allerlei losse onderdelen uit zouden vallen. Meestal zit alles wat in zo'n specials-boekje zit wel goed vast, maar je zal net zien dat er nu van alles uit valt en dat daarna steeds in de weg ligt.

Weg lichtpuntje.

Ook het tijdschrift dat ik al steeds op schoot had om te gaan lezen is vrijwel ongeopend gebleven.
Het eerste artikel viel verkeerd, dus geen zin meer in verder lezen.
Het ging over de opkomst van het 'wij-gevoel'. Nou, nee, bedankt.

Nu eerst maar even een dutje doen. Misschien zie ik daarna de wereld weer een stukje vrolijker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten