dinsdag 14 maart 2017

B-kant van het leven.

Leuke quote, afeglopen week gehoord:

"Iedereen post (op social media) alleen de 'greatest hits'. Nooit de B-kant."

Heel grappig gezegd, maar wel waar.
En dat is dan weer minder grappig. 
Je krijgt een heel vertekend beeld van de maatschappij.
Hoe zou het zijn als iedereen ook eens de mindere kant durft te laten zien? Het is nou eenmaal niet allemaal rozengeur en maneschijn.

Ik ga een 'mindere kant' maar eens delen. Wie weet doet het iemand goed.

Door mijn medicatie ben ik zo'n 15 kg. aangekomen. En daar baal ik van.
Daar baal ik echt van. Als ik in de spiegel kijk ben ik niet blij.

Maar ik draai het om, ik prijs mezelf gelukkig dat m'n medicatie z'n werk begint te doen.
Èn ik prijs mezelf ontzettend gelukkig dat ik in de gezegende positie ben dat de mensen om me heen me steunen.
Door dik (haha) en dun.
Ondanks wat dan ook.

Ik maak een extra rondje naar een leuke kledingzaak en koop kleding in anderhalve maat groter dan ik ooit dacht nodig te hebben...

En wat ziet social media...?
De nieuwe kleding, niet de +15kg.
Iedereen toont de 'greatest hits'...

Maar de B-kant laten zien en merken dat er mensen met je meeleven kan je een nieuwe 'hit' opleveren.

En dat doet goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten